tisdag 9 juni 2009

XIII

Har en stamkund som kom in i butiken med sitt japanska FinalFantasyXIII demo idag på eftermiddagen.. Slängde fort som tusan in den i ps3an och stod sen bara och gapade! Helvete! Så snyggt det var! Funderade allvarligt på att slå ner killen med en pall för att sen bara rusa därifrån med skivan men hejdade mig i sista sekund.. :)

Tyvärr var det ju på japanska så jag kan för mitt liv inte förklara stridssystemet, tryckte mest på 'x' och hoppades på det bästa. Men jag gillar att man möter upp fienderna som i 12an, man ser vad som kommer och slipper randomfighter. Musiken var fantastisk och jag verkligen längtar tills jag har den amerikanska versionen (eller ännu hellre den japanska med engelsk text!) i min hand.. Övertalade honom att komma in på måndag em igen, får se om jag lyckas samla ihop ett gäng fanatiker tills dess! :D

Inga kommentarer: