torsdag 17 april 2008

Spuffy..

Inte många i min omgivning vet att jag är helt fanatiskt besatt av Spike och Buffy från "Buffy the Vampire Slayer".. Jag tittar på avsnitten, läser avhandlingar och gräver mig djuuupt ned i en underbar liten värld fylld av Spuffy fanfic. (Spuffy=Spike+Buffy) En av mina favoritförfattare kallar sig själv för Nautibitz, kolla in hennes barnförbjudna hemsida..! Alla berättelser är på engelska.
Läs även historier från bland andra SaberShadowKat (Fantastiska The Game series, hysteriska The Bath Series, och mååånga andra), Chelle (Walking After Midnight, Wet and Wild, Bitch's Brew), Jypzrose (Stalk Her, Arizona). Självklart finns det även sidor med Spuffyfanfic där man kan söka på säsong eller andra preferenser, ta en titt på Bloodshedverse eller BSDiaries vettja!

Inga kommentarer: