onsdag 16 april 2008

GTAIV - snart verklighet i en spelbutik nära dig!

Detta är det hett eftertraktade GrandTheftAuto IV Special Edition kittet som släpps (i begränsad upplaga) 29/4. Webbpris på Game.se är 1199:-, butikspris lite dyrare och mitt pris lite billigare. Nananananaanaa (som Baby Mario säger på MarioKart Wii..), jag har personalrabatt!! =D












GTA IV Special Edition (PS3)

The Grand Theft Auto IV Special Edition will be presented in a customized Grand Theft Auto metal safety deposit box. The box will contain:

* The Grand Theft Auto IV Art Book, featuring never-before-seen production artwork from Grand Theft Auto IV
* Selected soundtrack CD from Grand Theft Auto IV, featuring new material from top artists, only available on this release
* An exclusive Rockstar keychain for the safety deposit box keys
* Completing the collection is a limited edition Rockstar duffel bag


Bild och text Game.se


Edit 1 maj.. Väskan var pytteliten, Art booken var vacker, Soundtracket var hyfsat, nyckelringen passade bra på min knippa och Safety deposit-boxen var riktigt tung och välgjord! ..fast jag ska väl inte klaga, efter personalrabatten och inbyte av två spel så betalade jag en hundring.. =D

Inga kommentarer: