onsdag 19 november 2008

Äntligen..!

..Kom i alla fall några av mina spel jag fick på konferansen! MidnightClub LA och GuitarHero WorldTour (hela bib:en) lyser fortfarande med sin frånvaro men Mirrors Edge, Gears of War 2, Lips och min hett efterlängtade älskade Little Big Planet hittade tillbaks till mig idag.. Weeee!

Dessutom har jag spanat in ett helt nytt Square Enix spel som heter The Last Remnant, och eftersom jag är en sucker på svulstiga Japan RPG:n verkar det vara som klippt och skuret för mig! Trailer? Ja men självklart!!



Dessutom hoppas jag bli med ny mobil imorgon, min crappiga Sony Ericsson (modellnummer vette fan men den är i silver och platt) har nu åkt på reparation för fjärde gången på 4 månader och jag börjar så smått ledsna.. Men jag har siktat in mig på en Omnia.. =D

Inga kommentarer: