onsdag 13 augusti 2008

Upptagen kvinna!

Ja, nog har jag att göra i alla fall.. Steppade in som butikschef 1 augusti och snacka om att jag är förvirrad!? Min gamla chef har varit föräldraledig sedan i slutet av maj, och fick sedan ett nytt jobb i staden som han bor i, så det är ju inte så att jag blivit snällt inpuffad med silkesvantar direkt.. Det kommer papper som jag inte vet vad jag ska göra av med och jag känner mig ganska snurrig just nu. Fast det är himlans kul också! =D

Och sen måste jag ju skryta lite också, ska på stor konferens i dagarna 3 med massa nyheter från spelindustrin.. =D Weeee! En av kvällarna är en maskerad (Hata maskerader!!), med Warhammer/Fable2 tema, och jag är helt nollställd vad jag ska ha på mig! Panik!!

Skickar en hälsning till Anne, tänker på dig.

Uppdatering en stund senare..

Hahaha har letat bilder från Fable 2, resultaten är inte så smickrande kke? =(

Inga kommentarer: